متن های بسیار زیبا
متن های بسیار زیبا
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 13:50 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

سرزنشم مکن اگر از همه پا کشیده ام ، طبع لطیف آدمی ، با همه سر نمی کند . به لبهایم مزن قفل خاموشی که در دل قصه ای نا گفته دارم / ز پایم باز کن این بند گران را که از این سودا دلی آشفته دارم . طوفان با همه ی شدت خود به ساحل و آرامش منتهی می شود و حتی در بحبوحه ی شدت خود در جستجوی آرامش است ، من نیز همه ی عصیانم به عشق تو ختم می شود و یگانه فریاد درونم این است که تو را ، تنها تو را ! متن های زیبا آره زندگیم همینه ! دیگه چاره ای ندارم ! صبح تا شب این شده کارم ، یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم . من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام / من بنای آرزوها را زهم پاشیده ام / آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام / در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام . فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست / اما حیف این تازه اول یک زندگیست / زندگی چیزیست شبیه یک حباب / عشق آبادیه زیبایی در سراب / فاصله با آرزوهای ما چه کرد / کاش میشد در عاشقی هم توبه کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد